Finsällskap idag! <3

Idag hade jag minsann finsällskap under slöritt med hästarna!
Anna var med och red en vända och jag bara älskar när tjejerna vill följa med!
Den som inte varit med vet inte hur skönt det är att ta en tur när solen värmer, att kunna njuta av naturen från hästryggen.
Rådjuren står lugnt kvar och betar inte alls lågt ifrån och skogen ser helt annorlunda ut i lugnet som uppstår!
Anna och Shalinka passar bra ihop! Men tre kilometer trav skulle inte sitta i vägen för Annas del för att friska upp ridnerverna.
Jag red Calle idag, det hör till ovanligheterna då Emilia alltid rider honom när vi är ute tillsammans. Mina ben är inte riktigt anpassade till den stora hästen och det känns lite ovant. Men han är go', han! Larvar på och njuter av chillet han med!
 
En kackelstund med två vänner har också hunnits med. Det är upplyftande, oavsett samtalsämnen!!
 
Sen måste jag ju skryta om svärson! BurgerKing-medarbetare!
Första riktiga jobbet och det låter positivt!!
Kanon!
Vem säger att ungdomar är lata och träliga!!
Inte han, inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0