Äntligen vår!

Nu är det äntligen vår!!!
Igår var det nog första gången som det regnade på länge och dessutom så kändes det inte ens besvärligt!
Smart som jag var så dyngade jag av lera på hästarna på eftermiddagen och jag hoppas i mitt naiva sinne att de inte hittar någon dypöl idag att rulla sig i.
Ett riktigt svenskt aprilväder är ju skitväder/bra väder typ varannan dag... när det sen stadigt blir BRA väder så är det ju faktiskt redan försommar!
Man måste ju skatta sig lycklig som är medborgare i ett sådant land som äger så många variationer i vädret.
Vem skulle vilja bli invandrare i ett land med enbart sommar... eller ja, jag skulle nog kunna offra mig.
 
Dagen till ära så har ridtur planerats in men vi får väl se hur det öser ner på eftermiddagen. det har varit lite stiltje på den fronten så en ritt är inte att förakta!
Myspys i ösregn och blöta kläder... haha, jaja...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0