Fuck kvinnlighet...

Inte för att jag kan skryta med att vara särskilt kvinnlig...
Jag kan varken göra två saker samtidigt, göra sexiga poséer och palla klä upp sig...
Sminket blir gammalt om inte ungarna stjäl det och frissan... den ska vi inte prata om...
 
Men kvinna är jag... fan också!
Trots årtalet 2012 gäller samma som gällt många hundra år... kvinnor är inte värt att lyssna på.
Kvinnor lägger fram en sakfråga och genast är det gnäll...
Men när män lägger fram samma sakfråga så tas det ögonblickligen på allvar!
SKA jag verkligen behöva en banan i brallan för att bli tagen på allvar!?
Eller SKA jag behöva träna upp lite muskler för att dänga näven i bordet (med banan i brallan)!?
VARFÖR i hela fridens dar kan det inte bara räcka med information, fakta och konstruktiva förslag (UTAN banan i brallan)?
 
Näää... det MÅSTE till en MAN för att män (och en del kvinnor) ska förstå!
Jag trodde att det var en allmän uppfattning att män och kvinnor talar olika språk...
Det har till och med skrivits böcker om det!
Men fortfarande är det upp till kvinnan att anpassa sig till mannens förmåga att lyssna (med en banan i brallan)...
 
Kvinnor är nog bra till annat... enligt män...
Men akta er! Akta er för bananen! Den kan hitta ett smärtsamt sätt att tala!!!
 
Och är jag arg???
 
Kanske...
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0