Ett till ljus som släckts...

... alldeles för tidigt!
Mina tankar går till den mamma som har förlorat sin son!
Och mina tankar går till dem som förlorat sin vän!
Det ligger inte mig personligen nära mer än genom min stackars flicka som åter ska behöva sörja men det är fullt nog!
Det är inte riktigt att vi ska sörja våra barn!
 
Annars tänker jag låta vardagen passera som just... vardag!!
Hästarna rids och hålls igång...
Jobb, skola osv tar sin tid.
Mina älskade flickor finns här (och där).
Och älskling har sin plats i mitt hjärta.
 
Vardagen inkluderar feber och ont i halsen hos flertalet i familjen.
Regnar gör det med...
 
Uh, en annan dag är det ljust och en annan dag kommer orken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0