Bidragssnyltande jävlar!

*bah*
Och när blev folk så jävla retarderade att de attackerar en flyktingförläggning?
Och namnen på dem är ute på nolltid, även om de försökte vara maskerade.
Och torskade på "dådet"!
 
I skrivande stund är jag rätt upprörd över den intelligensbefriade rasismen som florerar i omgivningen.
När folk skiljer på människor beroende på hudfärg, religion eller etnicitet.
Fan, en idiot Är en idiot oavsett härkomst!
 
Jag retar mig också på den uniformerade vandringen av vuxna på stan...
Trots det kan en minderårig vingla omkring, aspackad, kräkas i centrum... utan att någon lägger sig i!
Jag förstår inte varför det ska vandras om ingen vågar ingripa ändå! När minderåriga hamnar i kaos och högljutt är utåtagerande. Inte ens då kan vuxna agera!
Och nej, den här gången var det ingen av mina... annars händer det ofta att jag blir uppringd av tjejerna för att reda ut, skjutsa osv... oavsett gängets skick.
Den här gången tillkallades polis av ungdomar... med en väntan på en halvtimme i kaos... där polisen möttes av kaos och handgripligen fick agera.
 
En annan gång var det åt samma håll, polis tillkallas, kommer inte, ungdomar ska prata och reda ut själva, det blir kaos där de vuxna har övertag och tilltalsrätt... typ.
Men men... vem fan lyssnar på ungdomen...
 
Jag är säker på att du har liknande upplevelser!
 
Men nu har vår lilla sovstad fått ut människor ett tag.
Att patrullera med eller utan uniformer.
Att gruppera sig för att inte behöva stå för sin personliga åsikt.
Att jubla när friskt blod blir attackerat i den lilla inavlade staden.
 
*uh*
I morron kanske jag tänker mer positivt... kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0