Solen...

... är som en lisa för själen när man legat och funderat, ältat och sorterat.
Just nu vet jag var jag står i mina funderingar men är ju helt på det klara med att det inte behöver betyda att jag gör det om 2 timmar.
Jag har konstaterat i mitt ältande och sorterande att verkligheten är ganska krass (no shit)... men ljusglimtar ha funnits genom tiden.
Att jag funderar på min Jozz...Olivia behöver jag inte tillägga, va?

Det svarta och dåliga stunderna är kompakta! Men det är också dem som jag har förstått!
Det bra och ljusa stunderna är luckorna och de är faktiskt många och under längre perioder.
Sanningen och verkligheten är inte helt konstant utan beror på vad man väljer att se och HUR man väljer att se!
Kontentan är ju ändå att trots mången bedrövlighet så är det ändå min tjej! Min Jozz...Olivia finns i mitt hjärta och har alltid funnits oavsett...

Det var den nattens sorterande...

Idag är en annan dag och vi ska gå framåt idag med!
De världsliga bekymren som uppstått för dagen ska botas med tranbärsjuice...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0