Planering framåt för avslut...

Fast avslut är ju ett helt fel ord! Det blir inte ett avslut, bara en fortsättning på annorlunda vis!
Det finns inte på världskartan att Jozz...Olivia kommer att raderas ur våra liv men det kommer inte längre bli möjligt att kontakta henne på "normalt" sätt.
Situationerna har varit många under dessa hemska dagar då jag tänkt ringa henne och fråga...
Fan! Ungkräk... HUR ska jag veta utan att hon säger till!!?

Musiklistan har jag filat på och jag tror att jag har fått till det.
Kai, min älskade klippa, sitter och letar efter låtarna för att få ner dem på en skiva...
Fyra spår, det är vad det blir...
Sen KOMMER det att bli en kär sång ur Segertonerna, jag glömde ett tag att jag utmanat D som håller i begravningen att vi ska ena två världar... Jag antar att det gäller oss andra med...

Mingel på klubben ska det bli till Jozz...Olivias ära.
Jag vill ge dem som är med att kunna enas om minnen och sörja men allra helst ett sätt att känna att det är OK att gå vidare!
Våra minnen som blir kvar efter Jozz...Olivia kommer att vara av varierande slag...
Hon var ju en person med olika bekantskaper i olika relationer och avtrycken hon lämnat är således olika.
Vi kommer var och en att ära och sörja på vårt alldeles eget sätt och det ska vara helt OK!

Jag är helt övertygad om att Jozz...Olivias önskan är att ingen ska behöva göra sig till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0