Nu är det över...

... så långt...

Vår vän Daniel gjorde ett väldigt bra jobb när han höll i begravningen. Det kändes tryggt och lugnt, jag tror inte jag var ensam om att tycka det.
Igår var det nästan slut på tårar, men i stället var det min fyra tjejer som verkligheten kom i kapp för.
De hade riktigt jobbigt och jag är ledsen att mina armar inte räcker till runt dem alla!
Igår löste vi det genom att hålla om vidare.

Efter drog vi oss över tilll Burning Wheels där vi bokat in oss för gravöl.
En god vän hade fått tagit ansvaret att ställa i ordning lokalen och det hade hon gjort med bravur!
Skålen utbringades och pizza intogs, för den som ville ha kaffe med sedvanlig fika fanns det de' med.

Caiza och Anna sjöng "Sånt är livet" till Jozz...Olivias ära.

En sorgens dag men ändå fylld av varma glada minnen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det vart jättefint på alla sätt ni kan vara nöjda faktiskt KRAM

2012-03-11 @ 08:37:17
URL: http://www.nattstad.se/Tjingeling197
Postat av: Anonym

2012-03-11 @ 08:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0