Hästarna lever...

... men jag hade ju inte räknat med något annat när proffsen tagit hand om allt under de här tyngande veckorna!
Mina underbara "stallkollegor" har varit ett ovärdeligt stöd och jag har helt kunnat koppla bort det måstet.
Idag har jag dock dragit mitt strå till stacken, eller snarare en hel dyngkärra...
Hästarna såg något undrande ut och funderade på vad det var för främling som dök upp i morse.
Tur att det går på ren rutin när jag haft ett nödvändigt avbrott från de sysslorna.

Idag har det även inhandlats lite ingredienser till Natanyas tårtfix inför morrondagen. Då blir hon nämligen den tonåring som hon betett sig som det senaste året.

Ett avskyvärt bortfall i familjen och två underbara ungar som fyllt/fyller år och de andra två som bara finns, tackolov...

Huvudet är fullt i ludd, har lyckats sovit min första morron längre än till kl 3. Det är på gott och ont att sova mer än brukligt, tydligen.
Luddet kan även komma av en tuff vecka på jobbet med nästan mer att tänka på än vad som känns rimligt. Men även det gick ju...

Idag är det också St Patrick's day...
Jozz...Olivia och hennes vänner har brukat fira de och jag hoppas att vännerna kan fira idag utan att känna sorg!
Jag hoppas att de med glädje kan vara övertygade att Jozz...Olivia kommer att vara med... på sitt sätt!
Den dagen har jag inte tidigare uppmärksammat men idag känns den tydligt. Det är väl vetskapen om att Jozz...Olivia alltid har pratat om den och firat den...
Skål på er alla där ute som kommer att svinga en bägare för min underbara dotter med!!!

Det är märkligt hur en del detaljer blir belysta och mer viktiga nu... Jag önskar att jag hade kunnat dela mer av dem med dotra i tid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0