Dålig dag...

... på riktigt...
Tur att jag är bra på att ordna begravning i alla fall... om det nu blir bra...

Idag känns det mesta bli ett kaos och min känsla i det är att jag lyckas ställa till det ganska bra...
Som mamma ska man kunna stötta och lyfta sina barn och det lyckas jag ju bra med... eller inte...
Kärleken till mina barn finns alltid där men den är inte till någon större nytta då jag inte kan omvandla den till  något användbart för dem.

Men idag ska jag återigen uträtta massor med praktiska saker för min förstfödda...
För de andra är jag idag bara till last och till ingen större nytta...
Det är rätt värdelöst att inte kunna finnas till hands medan tid är...

Dålig dag... på riktigt...
Det kan man lugnt säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0