Äntligen är klockan...

... så mycket att det är OK att gå upp!
Jag tycker att det är i sin ordning att häcka uppe när Kai ändå åker till jobbet.
Vi har försökt göra tidiga kvällar och sömnen räcker nästan fram till kl 5...
Det måste ju ändå anses rätt OK!?

Nackdelen med de tidiga morgnarna är att morronfilosofier inte alltid är så rediga!
Jag antar att det tar tid för tankarna som blir kvar efter drömsorteringen att falla på tillgänglig plats...
Det är synd att det inte finns en liten ruta där man kan välja att leta program på webben...

Dessutom ser jag att stavningen definitivt inte vill bli som den ska! Inlägg tar mycket längre tid att skriva då jag ideligen måste gå tillbaka och ändra när fingrarna snubblat över tangenterna eller när den morrontrötta hjärnan vänt på bokstäver...
För är det nåt som är irriterande så år det stavfel, i alla fall om det förutsätts att den skrivande ska kunna stava.
Och eftersom jag nu ensam måste axla det tunga ansvaret att påpeka stavfel i tidningar, syftningsfel osv så lär jag ju skärpa mig!
Men å andra sidan så skiter jag nog i det en hel del i min blogg... det blir ju ändå en blandning av skriv- och talspråk...

Sen mina punkter... Jozz...Olivia avskydde dem!! Men det är synd att jag inte kan skriva det på hennes näsa nu att jag VET att hon har använt dem på samma sätt som mig!
Ibland är det mest svårt att förstå den som är mest lik en själv...
Det är synd att hon aldrig tog till sig det... även i andra frågor än punkter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0