Sommar igen!

Häromdagen blev det ett bakslag både i väder och sinne.
När jag tror att allt ska flyta på så GÖR det bara inte det!
Just nu så löste det sig ändå men det känns att krafterna börjar sina.
 
Men just idag skiner solen och en av flickorna ska jag skicka iväg till New York en vecka i höst!!
New York!!
Hör ni!
Vilken upplevelse det kommer att bli för henne!
Och orsaken att det är möjligt är enbart en väns förälder som fixar och ordnar på det sätt att det klaras av!
Tack, av hela mitt hjärta!
Det här ser vi fram emot, hela familjen, för hennes skull!!
 
Igår blev det en ridtur igen och få se om jag lyckas rasta köttbullen i skogen idag med.
Dock blir jag själv med hästarna idag så jag lär ta två turer om båda ska ut...
OM inte någon ridsugen dyker upp och hjälper mig med en av kusarna!
 
Calle försöker vi vagga igång så han kan inleda sin karriär som teaterhäst. Tur att han inte fick någon roll med repliker!
 
Aja... nice väder...
Dags att dra på sig taximössan och sen väcka dem som har semester... får inte jag sova behöver inte andra sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0