Bra saker/dåliga saker!

Det händer faktiskt bra saker med! Det är något som jag behöver se till att komma ihåg och att uppskatta!
Faktum är att jag uppskattar men är nästan rädd för att yppa något...
Om det känns bra så är avgrundet alltför nära...
Men skit i det!
Bra saker finns också!
Om avgrundet vill uppsluka så är det väl meningen och ett konstaterande!

Idag har vi varit och firat Oliver som fyller 6 år! Vilken stor grabb!
Tiden bara rapar iväg och hur tankarna går ska jag låta vara osagt i det här inlägget som ska övervägas av BRA saker!
Oliver och Casper lattjar iväg så man hinner nätt och jämt plåga med "Ja, må han leva" när leken är i full gång.
Inte helt otippat blev Casper kvar där för att sova över.

Lilla Savannah är inte så liten längre utan knatar på och gör gällande för den tjej hon är... Grattis, Caiza! Bit i den!

Ante är riktigt duktig och imponerar och jag hoppas verkligen att han fortsätter att göra oss stolta! Det tror jag att han gör, allteftersom!

Den nya postlådan är på plats... Anna var en riktig pärla som har tillbringat timmar på slöjden med att tillverka den fina personliga lådan...
Maria fungerar bra för tillfället och jag hoppas för hennes skull att det fortsätter som det gör!
Natanya är på vift med kompis och sköter sig med, hoppas jag.

Behöver jag säga att jag älskar min familj???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0