Nu väntar vi på den stora smällen!

På väg hem från Köping började åskan göra sig påmind. En huvudvärk utan dess like, när den sen drar sig ner mot tänderna vet man att det är dags.
Jag hoppas vi får uppleva ett lika magnifikt skådespel som tidigare i veckan!
 
Annars är det väl både bra och dåligt.
Lilla mamma är trött... så fruktansvärt trött...
Och jag undrar om personalen har bytt batteri i hennes klocka bredvid sängen. Den har stått på strax efter 11 senaste tiden men idag började den knata på... från strax efter 11 och tills jag gick. Det måste ha varit nå glapp... eller?
Tjejen på sitt besök har haft ett bra samtal... och det tackar vi Landstinget för!
Och Jozz...Olivia har fått en Afrikansk (?) Marguerit istället för den överblommade solrosen...
Den frysta fläskytterfilén har fått sig en omgång av den"vinshka niiiven"!
Dotra ville ha med ett par skivor för att grilla hos vänner och med gemensamma krafter lyckades vi karva loss lite...
Huvudet upp och fötterna ner...
Aja... man får väl inte kräva så mycket alla dagar!
 
Scorpions...
"Send me an angel"
 

Jag har huset fullt av änglar!
 
Men jag saknar min Jozzan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0