Sopa rent framför dörren...

... är det dags att göra idag!
Jag ska ta ett nappatag med både lärare och Syo så jag har klara besked att lämna till min lilla kära!
Det finns inte många alternativ men det räcker med ETT som blir bra! Och att det blir bra är jag övertygad om... så småningom.
Sen ska jag se till att två systrar får en helg tillsammans nästa vecka. Det har de redan klurat ut själva och jag är så hiskeligt glad när den äldsta delar med sig av sina erfarenheter när det blir tufft och jobbig.
VEM är väl bättre på att förstå än den som själv upplever!

Igår kväll kom Anna hem, glad i hågen, med 1-1 i bakfickan från Skinnskatteberg.
Laget hade gett järnet och lyckats hålla jämnt mot dem som ändå borde ha varit bättre! Det betyder ju helt krasst att Arboga IBK f-97 har en långt större förmåga än de själva vet om! Min teori om att ångvältstaktiken och fullt blås kan fungera.
Tur hade de som spelade bra! De slapp GÅ hem i kylan...

Apropå gå hem i kylan...
Jag undrar om det skulle kunna bita på dem som är oförbätterliga? Låta dem gå i kylan tills de fattar något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0