Slut på veckan...

... det är dags för fredagsmyyys!
För dem som inte jobbar helg vill säga. Det här blir en lugn fredag, hoppas jag. Jag är ledig fram till halv fyra och går på min helg sen.
Igår var en särdeles annorlunda dag! Morsan var på möte som klassförälder! det är lite synd att jag har fått det uppdraget även den här terminen. Förra terminen blev absolut inget gjort och därför förlängdes det. Nackdelen är ju bara att det är så svårt för mig att få till det engagemanget så det blir bra! Fördelen är att vi är fyra stycken och de andra är riktigt duktiga.
Det är sista dagen för veckan i skolan för ungarna och två är uppe och stökar för fullt. N är en riktig hejjare på att komma upp tidigt och ge sig iväg tidigt. Hon avskyr att komma försent!
A har varit hemma några dagar och varit sjuk. Igår var hon tillräckligt frisk för att jag skulle släppa iväg henne. Det är en unge som man får tvinga att avhålla sig från skola och träning, även om hon är sjuk.
M är trött... det förstår jag. Vi väskte henne kl halv 6 då vi försökte öppna köksdörren ut till hallen. Den brukar vi stänga med bälte på utsidan för att Nemi inte ska öppna och larva runt i hela huset utan tillsyn. Den här gången var det stängt då M lade sig sist och gick från tvn, stängde dörren och hängde över bältet av bara farten, antar jag. Jaja, shit happens...

Men nu är det att satsa på att köra till skolan och även åka en sväng förbi vän. Där tror jag att det kan vara lite tufft med tanke på sms-avisering från gårdagen...

Nu kavlar vi upp ärmarna för en ledig förmiddag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0