Så tror man bara...

... att man ska kunna lägga sig och pilla navel!
Ett besök i rummet nere i källaren gav indikationer på att ett besök till Lidl krävdes! Det ges ut alldeles för få och tunna telefonkataloger nu för tiden...
Jag älskar verkligen att ragga iväg och handla... eller inte.

Samtidigt larmar dotra om att det inte är ok på skolan så det blev att medla med både henne och lärare under turen. Varför i hela fridens dar inbillar jag mig fortfarande att det är lugnare att vara ledig än att jobba? Med mina år på nacken borde jag ju ha lärt mig att jobbet är den lugnaste platsen, med undantag av stallet...
Apropå jobb så har jag suttit ett tag i luren för att reda ut både det ena och det andra. Det är lite träligt när saker inte bara fungerar utan kräver energi... men nu ska det väl röra sig åt rätt håll på den fronten med.
Och eftersom jag ändå är igång så är det bäst att rasta snabeldraken och mata den med humle och dumle... SEN ska jag faktiskt ta kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0