Reducerad barnaskara igen...

...när Casper inte är här kommande vecka. Det känns rätt tokigt när en inte är med. Det är alltid lättare att räkna ALLA än att räkna bort någon.

I helgen blir det dop! På söndag kl 15.00 så alla intresserade vet.
Det kommer garanterat bli de närmaste i alla fall och vilka de är visar sig ju. Eftersom det är en öppen gudstjänst så är det ju fritt fram. Sen vet jag att information har gått ut så de berörda har vetskap!
Vi har filat på doppresent och funderar ju på vad man ger en 14-åring. Nu har vi fått kläm på det!

Ät på den du när du lurade mamma på din blogg!!

Helgen blir arbetsfri för min del men E är på vift så stallet väntar. Jag antar att alla kan förbereda sig på skitväder eftersom det brukar vara standard mina dagar/helger.
Idag ska ny förmåga prövas ute på Godby! Mer skriverier om det sen när vi vet!

Föräldramötet avlöpte som förväntat igår och hästkräken kom inte in förrän efter 20.00. Den som känner våra hästar vet att det nästan är katastrof när det blir efter kl 17. De är både kvälls- och morrontrötta... inte helt normala... men det är det väl ingen som räknar med.


Kommentarer
Postat av: anna

OoOoOoOoOoOoOoOhHhHhHhHhH doppresent!!!!

2012-01-13 @ 08:38:28
URL: http://annahjorteanttila.blogg.se/
Postat av: Saxin

Du vet väl att jag kollar vädret och bestämmer mig att ge mig av efter det? Tur du att JAG beger mig ut till ett LERIGT stall i REGN? Jisses!

2012-01-13 @ 08:45:01
URL: http://engulanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0