Ny vecka, nya möjligheter!

Haha, det är ju helt sant... men ack så svårt att se när man sitter uppe och vinglar vid den här tiden och har en 5-dagars arbetsvecka framför sig. Det hade garanterat känts ok om huvudet var med, feberfri...
Älskling åkte iväg för ett tag sedan, även han fullproppad med Ipren.

Nu håller snön på att regna bort så jag vill inte höra någon säga att vi inte haft snö i vinter! Jag såg snö hela dagen igår!

Igår kväll satte jag mig till slut ner och skrev i årets almanacka. Då ser jag att jag inte har fått något hållbart schema. Det är ett av första på jobbet idag. Det kan vara bra att ha det aktuella schemat även hemma.
Första veckan på året braskar vi på med två heldagar och sen en kväll på onsdag. Till min förvåning kunde jag skriva ner tre bokade tider på onsdag som inte krockar med varken varandra eller med jobbet! DET är ett mirakel!
Vi börjar onsdagen med läkarkontakt som ska informera oss om hur vi tänker kring sista diagnosen, direkt efter den ett besök på lab på Köpings Lasarett och slutligen en tandläkartid hemma i Arboga. Jag hinner dessutom till och med att äta lunch innan jobbet, i normal tid!
Vad sägs om det!

Sen vill jag avsluta morgonens kackel med att berömma tjejerna som lyckades hålla sig tysta och lugna så vi fick sova trots att de var vakna och alerta!
Tack! alla mina hjärtan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0