Hallå! Inge' snö, sa jag ju!

Hästarna är ute och stallet fixat. Nu ska Calles boxdörr hålla sig EN dag till!
När jag åkte hem tyckte jag att det virvlade nån vit flinga men jag hade som reservation att det kan ha varit trött-tv-flimmer för ögongen. Men nu ÄR det vita flingor som kommer!!!

Helgfrukost är väl underbart gott! När stallet var klart knorrade min mage ilsket över att ha blivit lurad på frukost innan ansträngning. Men när jag kom hem var kaffet klart, äggen kokta och det var bara att sätta sig och mata en morrande binnikemask.
Underbar, är han min älskling som räddar mig från svält!!

Igår blev jag lurad på en runda till ÖB och Dollar$tore så den ska tas igen idag! Tydligen har de skor till halva ordinarie pris på SkoGiganten och DET kan man ju inte missa! Dollar$tore har ju också en del onödiga saker som man inte behöver, som man måste se och kanske köpa.

Men nu ska jag flå en katt! På datorn, då... MahJong-elände som inte vill gå ut, är på katten att lösa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0