Äntligen slut...

... på jobbhelgen! Nu kan man återhämta sig ett par dagar, skönt det.
Helgen har varit bra... med förlovningar och mingel. Ett avsnitt kopplat till "Halv 8 hos mig..." har avverkats med god mat, tacos. Trevligt var det med att se paret öppna bubbeldrickan för att skåla!

Jag möttes av ett översvallande hälsande av alla tre pälsbollarna! Det är nog lite frustrerande att ha morsan borta över ett dygn.
Och vännen har fått den påhälsning jag planerat innan, man måste ju få höra senaste skvallret.... Aftonbladet, släng dig i väggen! Nackdelen är väl den negativa biten av skvallret... det är inte lätt för alla människor!
Tanken går till dem som inte hittar det stöd de egentligen behöver!

Nu väntar soffan på att värmas ett tag, jag tänker verkligen lyxa med att vila middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0