Usch, vad dåligt samvete...

... jag får när jag älskling kliver upp tidigt, säger go'morron och hejdå och jag bara kan vända på mig och somna om! Men å andra sidan så hade inte han ingen klocka som ringde i helgen när jag jobbade!
Idag var det min tur att ha sovmorron... ända till halv 7!
Under senkvällen har stackars Mini ulkat och haft sig... han har nog antingen hårbollar i magen efter en dust med Nemi igår kväll eller så är det en förkylning. Det är lätt hänt för den lille rackaren när han sätter tänderna i en schäfer som mest består av päls... åtminstone så långt som hans små tänder räcker. Förkylning har vi märkt att han lätt får när resten av familjen i omgångar snörvlar. Det blir gärna samtidigt och yttrar sig just genom ulkningar och kräkningar. Stackars Mini! Förkyyyld!

Sen vinterns födelsedagar börjar larmas med önskningar: En önskar sig hål i naveln och en vill på Dreamhack. Få se vad vi kan åstadkomma!

Nu är i alla fall alla tre tjejer uppstigna. Maria har den förmånen att få lyssna på föreläsning. En överlevande från koncentrationslägren har föreläsning som de från skolan är bjudna till! Det blir jag avundsjuk på! Vill också!!

Nu är det dags att åka ut till hästarna. Jag börjar ju kl 10 så det ska bli gjort innan, sen en dusch för att efter det gå ut i kylan igen... Hmmm... överlevare?? Jag tror att jag skulle vara den första att stryka med i fasor, även om andra egentligen skulle stå på tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0