Respekt...

... är väl något som vi alla försöker ha när det ska planeras...
Det är inte rätt ordning att planera begravning för sitt barn!!
Det är tjejerna som ska ha det för mig och gnälla över "jävla kärring att dra på sig grejer"...
Men nu är det ju som det är...

Fler och fler vänner börjar ta kontakt och jag hoppas verkligen att vi kan få till det... jag antar att vi kommer att kunna skramla ihop minnen om hur Jozz...Olivia önskar sin begravning.
Sen hoppas jag att respekt får bli det som styr över hur det blir...

Jag har blivit lovad hjälp med det jobbiga att berätta för Jozz...Olivias mormor att hon är borta.
Det kanske är klent att inte orka själv men just nu så räcker inte styrkan till det.
Tack, kära syster för att du tar på dig det!!!
Det kommer inte att bli lätt att meddela och jag är rädd för utgången...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0