Nu var det gjort!

Som vanligt när jag sitter sysslolös hemma så tänker jag alldeles för mycket!

Så nu var det gjort!

Och som vanligt när jag tänker så kostar det pengar men det är det värt...
Om ett par veckor blir det och jag tänker INTE säga vad det är! För jag kan minsann hålla truten och inte säga... tror jag...

Det är tur att jag är så lättlurad att magen stillar sig vid tankeverksamhet... det är för mig ett skarpt tecken på för lite kvinnliga hormoner. Jag kan inte både må dassigt och tänka samtidigt!
Så visst var det värt lite kulor att må gott ett tag! Kanske kan jag till och med må så pass att jag kan äta lite lunch!

Återstoden av planeringen hänger på Spindel-E som är frånvarande både på telefon och på Fejjan... och om hon bangar så löser det sig ändå...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0