Najs, bajs... Många år sen sist...

... men nu var det tydligen min tur!
Kan bara säga: Najs, bajs!

Hem från vårdcentralen med Anna som tydligen INTE hade bakterieinfektion, passade på att handla mjölk på Netto...
För att inte tala om Monkan som var med i stallet i morse och jag hos henne och minglade!
Till Monkan fick jag ringa och larma om vitpepparkorn och till jobbet fick jag ringa och vara besvärlig...
För väl hemkommen kunde jag bara konstatera att INGEN vill bli smittad av magsjuka! ÄR det inte det så är det nog allt jag svalt i hostandet som tagit fart igen... men, men... Vem kan klara sig hur länge som helst!
Jag antar att det kommer att vara synd om mig! Är ganska frossig också vilket gör att ryggen tar stryk, så om tillståndet tillåter så tänker jag nog försöka lägga mig i ett varmt bad och mjuka upp. OM jag vågar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0