Listan...

... ska skrivas och har påbörjats.

Listan behövs när hjärnan tar slut och alla måsten kommer fram. Lägenhet ska tas rätt på, begravningsbyrå anlitas, försäkringar ska kollas.... vad mer???
Kai är en klippa och har förberett när vi ska hämta grejer... För det är väl vi som gör det?
Om någon protesterar så vet de ju vart allt finns.

Det blir nog att sitta i telefon imorron... Jag måste veta när jag kan se min stackars tös..
Var är hon och vart ska hon och vem ska...

Vill inte
Vill inte
Vill inte!!!!!

Jag måste ladda för att kunna uträtta allt som ska göras!
Det får inte bli att jag tappar orken!
Jag får inte och kan inte!

Kommentarer
Postat av: caiza

Du är stark Tarja! Säg till om du behöver hjälp med något, vad som helst!

<3

2012-02-19 @ 20:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0