Hur stor plats...

... tar en människas liv i en släpkärra?
Den plats vi behöver är skrämmande liten.
Däremot platsen innombords tar ganska stor plats!
Jag hoppas att min familj vet att även de får plats även om jag har lite svårt att fokusera just nu.

Vetskapen om kaos är hemsk men samtidigt vet jag att ingen människa kan gå in och se det utan att bli insläppt...

Begravningen börjar få struktur och saker och ting börjar falla på plats...

Praktiska saker, känslomässiga saker... kaos och ordning...

Det är väl så livet ser ut...

Kommentarer
Postat av: Mica

Jag sörjer med er alla och önskar jag kunnat hjälpa till på något sätt. Skickar alla styrkekramar som vi har till dej och familjen<3 Hör av dej om det finns någonting jag kan göra för er.

2012-02-25 @ 08:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0