49 dagar kvar!!!

Nu minskar det drastiskt i nedräkningen!!

Det blev en eftermiddag på bowlingen igår. Kul att se dem som spelade, synd att Natanya inte tycker om att vara med. Men vi var där i alla fall och fikat var helt ok...

Idag hoppas jag på soligt väder! Jag har ledigt och tänker tillbringa förmiddagen i stallet men Murphy brukar var med och bestämma, när jag har stallet så blir vädret bajs...

Kvällen igår blev att titta på film, "the Girl with the Dragoon Tattoo"... De filmerna är riktigt bra! Jag brukar kunna dissa svenska filmer men dessa håller måttet! Nackdelen är att jag blir ganska illa till mods över de dåliga sakerna som händer i filmen... mina tankar går till dem som blir utsatta på riktigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0