Nya frillan och kvalitetstid...

... med Kackan!
Eller, ja, Caiza... och det där med Aftonbladet får ni fråga henne om!
 
Caiza får i frustration sitta och tova hår, bryta sönder det och lugga satan!
Nya frillan växer fram under hennes händer och det blir nog bra när det är färdigt!
Kvalitetstiden består i att kunna umgås och kackla de timmar som hon med möda lägger ner på att tova...
Frillan?
Det blir den här:
 
 
Sen kan det kanske bli lite mer kvalitetstid och spakänsla om Caiza får köra i lite färg när dreadsen har satt sig någe sånär.
Den här frillan blir utmärkt.
Den är det naturliga för mitt hår!
För att hålla det tovfritt kräver långt mycket mer engagemang än jag någonsin kommer att möda mig med!
 
I skrivande stund måste ju tilläggas att en av katterna smyger omkring med tjock svans... utan synbar anledning.
Jag antar att det är "trollen" som är och hälsar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0