VNV Nation...

... som påminner oss så...
Jozz...Olivias kusselusses länk från Youtube på fejjan är väl värt att dela vidare.

http://www.youtube.com/watch?v=GSyXSeAHL_k&feature=share

Idag ska sorgegropen hållas i shack med ridning igen. Det måste vara den näst bästa terapin!
Den allra bästa är "la famillia"...

Inte helt otippat så kommer vi att bli blöta i skogen... Jag vill ha sommar!!!
Nu vill jag ha varmt så jag slipper hålla värmen med kilovis av tröjor!
Jag vill ha varmt och svettigt!

Häromdagen tänkte jag på Jozz...Olivias födelsedag...
... på hennes ovilja att fira...
... på våra funderingar hur vi skulle kunna ge något utan att gå
emot hennes önskan att inte fira...
I år får hon skylla sig själv!
Men vi kommer inte att kunna ge henne mer än andra år...
Det enda vi kan nå henne med är våra känslor och tankar kring henne och det är ju egentligen inte mer annorlunda.

Igår var vi till graven för att, den här gången, främst sätta blommor och ljus på graven mittemot gången. Men Jozz...Olivia fick detsamma... för oss är det nog "årsdagen" alla dagar och lika så för andra med den nära sorgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0