Vilken sovmorron!

Gårdagen var helt ok!
Chefens avgång firades och det var ju inte EN som var avundsjuk på hennes kommande ledighet som pensionär.
Att sen träffa hela flockar med de underbara människor som utgjort tidigare personalgrupper där jag jobbat gjorde inte kvällen sämre.
Man skulle kunna sammanfatta att nostalgin låg på hög nivå.

Sen upp idag då efter en sen kväll... Sympatisering över en kopp kaffe innan älskling och Casper skulle iväg men sen blev det bingen en timme extra.
Gjorde sen som jag brukar: kastar iväg ett sms om frukost, till tjejerna...
...och kommer sen på att de har ju faktiskt sovmorron och är lediga som kompensation för Öppet Hus.
Igår var det Öppet Hus på skolan men efter överläggning med tjejerna gjorde jag en prioritering att fira av chefen. Hon har ju ändå betytt väldigt mycket för mitt val av yrke och fortsatt intresse för det.

Hua ja, nu är det dags att uträtta några måsten.
Efter lunch har vi ett något betyngande möte men sen siktar vi in oss på Erikslund i Västerås.
Det blir premiär på nya shoppingcentret och vi får väl se om jag överlever det...
Har jag tur så hittar jag någon hästsportbutik där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0