"Tjoho! Det bästa som finns!"

... Önskar jag att jag kunde tjoa...

Efter ett par dagar med hög feber har jag konstaterat att jag INTE är frisk bara för att jag orkar lyfta huvudet från kudden. Orken vill inte infinna sig trots att viljan finns att göra saker.
Ibland kan man ju banna läkarkåren som inte vill skriva ut penicillin. Det här är andra eller tredje insjuknandet på kort tid.
Det gynnar ju inte heller tillfrisknandet att jag känner mig som en skolkare. Men vem 17 vill ha en hostande och febrig vårdare...

Idag fyller A 14 år!! Ett stort grattis till henne! Tänk att man har så stora "småbarn"!

Finns det fler tonårsföräldrar som upptäckt att med 14 år följer en del mindre bra saker? Ett upptäckande som inte känns så bekvämt för mig som förälder kommer som ett brev på posten.
Men med flera tonåringar så kanske jag kan konstatera ett efter 15 så dalar det och blir lite lugnare igen.

Hur löser ni andra de negativa tonårsfasonerna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0