Ny dag!

Nu var det ännu en ny dag!
Vi lär väl se vad denna för med sig.
Maria ska nog vara hemma från skolan  idag och jag är glad över att älskling är sjuk!
Inte glad för att han ÄR sjuk men för att han kommer att finnas till hands för Maria när jag jobbar,.
Hon kom in och sade till inatt och naturligtvis är jag så luddig i huvudet kl 01.49 att jag inte fattar något. Hoppas att hon sov vidare utan att fundera om det kom något: "Grattis!"
Eller: "Vad bra då!"
Inte lätt att veta vad man mumlar under täcket...

Just ja... Det börjar bli lite kul att handla till tjejerna! De är så skönt positiva till det mesta nu. Det behövs bara sopas ut lite skräp från farstun så mår de bättre!!
Jag älskar dem!!
När jag och Maria var i Västerås på läkarrunda så passade vi på att shoppa på Hälla. Där hittade Maria uggs till sig och jag köpte med lika till Natanya. Tydligen var de så varma då Natanya hade haft dem på igår, att fötterna flöt i fotsvett i dem...
I stället kan hon ha råfyndet från ICA Maxi! Där hittade jag rosa, silkiga typ basketkängor! Fodrade med teddyludd och kostade 49 kr!! DET är ett fynd!
Annapanna fick två bhar. Det var också fynd! 50 kr:s som tydligen satt som de skulle! Jag älskar att handla till dem när det duger! Annars är jag nästan lite rädd att köpa något som inte går att sälja vidare utifall-att.

Snart ska frukosten dukas fram och Anna kommer ner och minglar lite. Sen ska hästarna ut och sen är det jobb!
Tack och lov att Emilia tar resten av stallgörat idag!! Kanontjej det där!

Dassigt med vettiga uppdateringar när det jobbas så här! Men jag antar att det fylls på när jag blir lite ledig och umgås med mina knäppisar bland både djur och människor.

Ha en bra dag där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0