Jaahh... Äntligen fredag!... Fräcka Fredag...

(lånad bild)

Vem minns inte Malena Ivarsson och Fräcka Fredag! Eller ja... varje fall om man ränkar med den egna åldergruppen.
Bästa minnet från det programmet (kan ha varit Linje Lusta på Sköna Söndag också) var när Malena rekommenderade olja för njutningsfylld massage och fick en tittarfråga som löd:
"Går det lika bra med motorolja?"
Jag kommer inte ihåg svaret men kan väl tänka mig att det avråddes. Men å andra sidan kan kanske motorolja matcha med Wonderbaum...

Vad minns du från det omtalade programmet???

Fredag! Vad skönt det är att gå av jobbet kl 10 och veta att helgen är ledig! Och ännu bättre när vi väntar på besök!
Idag kommer nya delar av familj/släkt hit. Älsklings lillasyster gör sitt första besök här.
Det ska bli kanon!! Det är helt underbart när familjen växer på det mest okontrollerade sätt. Syskon - svågrar - svägerskor - barn - name it...
Familjen är den som gärna får växa till sig!

Nu ska jag tvinga sjuk dotter att massera in liniment i skuldran... Det vore väl fan om inte hästlinimentet biter idag heller. Har jag fortfarande ont nästa vecka så SKA jag uppsöka läkare... antagligen... kanske...
Sen är det bara att bita ihop och städa undan. Gårdagens träskmarksutflykt med Nemi har satt sina spår på golvet... Dammet vet jag inte vem jag ska skylla på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0