Bloggsnokare!!

Haha... Vad skönt när vänner är bloggsnokare! Då gör det ju faktiskt lite nytta!

Fick nyss ett sms från Emilia:
"Hey you supermamma!
Läste på bloggen att Kai skulle dricka starksaft.
Jag ska hämta fyllehund inatt och vill du rensa näsan med Minttu så kan jag skjuta "glad älskling" också!"


Jag klarar mig nog utan Minttun men får väl erbjuda Emilia av vår blåa eller gröna läsk som står och väntar...
Kanske kan jag lura henne att vara med och slipa igång vårt Stall Södra Godby igen! Trötta kvällar brukar vara de allra bästa för att försöka åstadkomma seriösa resultat. Om inte annat så blir det lite att blogga om och säker ett och annat att nämna på Facebook-gruppen L.I.S.T.A.N.
Det är sällan eller aldrig som vi brukar ha speciellt tråkigt. Jag tror att Emilia är en av de få som har lika underbar humor som mig!!

Nähä... Nu ska jag avskeda trötthet och visa Murphy ytterdörren.
Nu ska skvallras och bladdras!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0