Än är inte den sista korkskallen född... men en är ute ur leken!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14011162.ab

Jag blir så ledsen när jag läser om den här familjen!!
En del av storyn finns på ett forum där historien återges och som jag följt sedan tråden skapades. Jag kan bara inte fatta hur en del är funtade!
Nu tog ju den här människan (läs kräket) sitt liv men hur många till finns där ute?
Jag undrar hur det är möjligt att ingen vuxen har läst av barnen... men å andra sidan är barn världsmästare på att dölja. Sen är det väl så enkelt att det tar ett tag innan barnen blir så stora att de får den erfarenheten att de fattar hur fel det är!
Tänk om världen vore så fylld av rosa moln att vi lugnt kunde glida runt på dem och slippa fundera över knäppskallar!


Hua... det var dagens tråk!

Idag har vi överraskat med kvällsmat! Istället för allt "sånt-äter-vi-jämt" så blev det vildlax i ugn med tacochips på, grädde och ost!
Ris till det naturligtvis... och självklart  blev det harissakryddat på min tallrik...
Riktigt gott blev det! Synd bara att det enbart dög åt mig och älskling. De kinkiga stackarna hade att välja mellan det och stuvade makaroner med falukorv... men en del av dem föredrog svält...
Hur som så lider inte jag svältdöden i alla fall, åtminstone inte idag! Tidigare på dagen förgylldes personalmöte med smörgåstårta! Det är inte fy skam!!

Nu är det snart kväller och jag tänker nog försöka lura älskling in i bastun... om han vågar för sin feber.
Bastu är väl något som kan mjuka upp både kropp och själ! Det behöver jag efter dagens Aftonbladetsläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0