”Allt som behövs för att ondskan skall triumfera är att goda människor inte gör någonting” ...

... Ett citat av Edmunde Burke som är värd att tänka på!

Så då sitter jag här med en trälig muskelgrej i skuldran. Det blir säkert bra vid datorn, eller inte...
Hade ett givande möte med myndighet igår och ett nytt vankas idag. Det är helt enkelt underbart när barn får bekräftelse!

Apropå barn! Mina barn är ju helt underbara! Jag hoppas verkligen att de läser bloggen för att se att jag även offentliggör det!



Idag tänkte jag ta med schäfereländet ut i skogen för att leta rätt på kantarellerna som jag red förbi igår. Det  GÅR inte bara lämna gula hav i skogen!!
Sen är det ju bra... då vet man ju vad som vankas till varma mackor i helgen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0