Underbara sol!



Vad glad jag blir när solen skiner! Snön är nästan helt borta och likaså isen.
Förhoppningsvis reder det sig som det ska för tjejerna och då kanske jag kan få lite ro i sinnet med.

Ett litet mörkermoln är att någon dristar sig att ringa på dolt nummer stupalöst, för att efter en stund bara lägga på luren. Jag har väl mina aningar om vad det kan röra sig om men det är inte någon idé att lägga energi på det nu.  Vad det än må vara så kommer det nog fram... Jag säger som katten: "Jag kan vänta..." (Katten och hundens dagbok, Rix morgonzoo)

Apropå det, den är helt underbar! Vi som har både katter och hundar känner garanterat igen våra djur i det:

http://www.youtube.com/watch?v=pcNJEBgaaA0

Men nu ska det ut i det ljuvliga vårvädret! Här ska njutas medan tid är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0