Nya diagnoser... (och gamla bravader)

... blev det inget än. Läkaren ska göra en bedömning, sammanfatta och förklara.
Diskussionen idag var så lättande att jag närapå fällde en tår. Jag förstår inte varför man inte lyssnar på dem som känner barnen bäst och med min bakgrund är jag ju inte helt ute och cyklar.
Nästa termin blir en prövning då kompetent personal ska till för att få två av de mina att kunna uträtta det de är kapabla till, där de befinner sig. Den som hade utbildning försvann och nu ska det kavlas upp ärmar för att kunna trixa ihop för både den ena och den andra.
Fröken Alzheimers Light har varit och redogjort för höstens bravader. För att komma tre månader senare så tycker nog jag att det var hemskt bra gjort!!
Det slipades dessutom lite kul planer så vi får väl se vad vi gör med dem... Alltid lika kul att röra om i grytan!

Apropå gryta, nu börjar det bli hög tid att fixa skinkan tror jag! Dopp i grytan kan vi kanske skippa men en skinkmacka skulle inte sitta helt fel! Bara för att, skulle jag kunna tänka mig att planera in det till på torsdagkväll...
Julskinka! Mmmm!!!

Sen har Anna lite rimliga önskemål, tapetsera sitt rum på jullovet. Det ska vi väl kunna greja om Anna ser till att ha undanstädat och tomt på golvet! Vi har ju i alla fall påbörjat det i tanken... tapeter för 699:-/rulle ligger och väntar.
Dags att få upp dem nu, va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0