Förbannade troll!!!

Usch och fy! Maria och Natanya har sovit hos deras storasyster... tror ni inte då att Marias troll har hållit oss vakna hela natten!



Nån annan förklaring finns väl inte. Hela natten har gått till att snurra och vrida sig och jag var inte ensam. Jag hade älskling bredvid som sov lika illa han.
Vilken jävla tur att man ska till jobbet i eftermiddag sen då för att vila upp sig...

Förutom troll så har jag i alla fall haft en så kallad sovmorron. Den började strax efter 7... men sovmorron är det ju om man kan gå omkring och drälla i morronrock halva förmiddagen!
Gårdagen blev en tjuvstart på julen.
Inga barn hemma men vi andra tre åt skinka, köttbullar, god renkorv, potatis och äkta morotslåda.
Det var kanoners! Man måste börja träna så man vet hur julmaten smakar inför jul.

Idag ska julmaten handlas och det finns ett tjat från tjejer att skjutsa till Kungsör. Jag tror nog ändå att det blir tajt med tid så det blir väl att ta sitt späckade kort och dra för ett par biljetter med tåget.
Tur att man har ett kort att betala med så man inte slösar pengar....


Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag tror trollet var här också... Man kan ju tycka att efter att ha sovit nån timme föregående natt och varit vaken sedan kl 3 så borde jag sussat sött, men det känns som att jag vaknade var tionde minut och kl 6 stod jag inte ut längre så jag gick upp...

2011-12-23 @ 10:35:11
URL: http://skallebank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0