Det man blir trött på kastar man ut och skaffar ny...

... men den här gången lyckades jag bemästra mitt humör och dammsugaren står nu i hallen istället för ute på går'n. Jag förväntar mig att Kai är manlig och kan fixa den...
Tjejerna hade dammsugare uppe och gjorde "nåt" med den... antagligen topz, kondomer, papper och tonvis med hår. Jag har ännu inte tittat om hamstereländet är kvar i sin bur.
Hur som, det finska humöret tog vid när fågelburen skulle rengöras. Jag hade att dammsuga ur det sista och skulle sen dammsuga hundvalparna på bottenvåningen. Tro fan att dammsugarhelvetet bara tappa sugen!! Jag blåste ur tonvis med shit genom fönstret men den ville ännu inte göra ett bra blow-job.
Tacka fan för att man bränner iväg till ÖB och köper en annan... som vanligt... När Morsan surnar till så kostar det alltid pengar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0