Pratande apparater...

Jag blir så fruktansvärt trött när apparater ska prata med mig! Och när jag skäller och ber dem vara tyst, tänk, DET förstår de inte!
Nu är det datorn. Jag försöker febrilt lägga in bilder från telefonen och tror ni att det funkar? Näää....
Varje gång jag begär masslagring så stängs datorn ner... Och varje gång jag startar upp datorn så bladdrar den nåt obegripligt... Jävla tjatdator!
Jaja.. det BLIR tydligen inga bilder..
Jag har varit ute vid stallet, mockat, fodrat och gjort färdigt för hästarna till i kväll. Tog kort på morronsnygga häster och sen gick jag upp till Zekes grav för att ta en bild på den. Undra om det är den som inte vill in...

Kommentarer
Postat av: Ankilika

Sv, Ja visst är han charmig :)

2010-11-18 @ 14:03:48
URL: http://ankilika.blogg.se/
Postat av: Eva

Datastrul och spöken... :-) Känner igen den kombinationen. När det var som värst i min gamla lägenhet så pajade datorn med jämna mellanrum. Den sattes även på (skärmen också) av sig själv mitt i natten. Och mobiltelefonen ringde upp hemtelefonen när jag låste upp ytterdörren...

Så jag är inte förvånad :-)

2010-11-23 @ 10:41:44
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0