7 Bekännelser!


Haha... Taget, Lilitha! Känner igen mig i en del som du skrivit ;)

Det här är tydligen skickad som award och vidarebefordras sen till 7 nya.

Jag som inte gillar typ kedjebrev, tyckte att den här är värd att svara på.
Jag önskar jag kunde göra lika fina länkar som henne men det hoppas jag att någon vänlig själ kan berätta för mig hur det går till . Det blir en annan gång.

Mina 7 bekännelser:

1. Kaffe på morron! Det är ett måste! Gärna många koppar! Och sen en cigg.. eller två... eller tre...


2. Jag fryser konstant om jag inte har en värmekälla. Idag är det min morronrock, pälsen, som får mig att överleva. Är det då svårt att förstå att jag avskyr vintern och är helt övertygad om att jag inte kommer att överleva den ;) i år heller. 


3. Liksom Lilitha så har jag ogärna händer/fötter utanför täcket när jag sover. Täcket är det bästa skyddet mot påhoppande spöken som bor under sängen. Det är konstigt att de inte slyttat ut därifrån fast man blivit vuxen!


4. Det som inte står skrivet finns inte! Mitt minne är urkasst! Om huvudet inte satt fast så hade jag glömt det på kudden när jag kliver upp på morron...


5 a. Om jag gör allting själv så vet jag att det blir gjort..  eller inte. Bättre att ha sig själv att skylla när saker blir ogjorda än att klandra andra. Bekännelse 5 b: Jag har blivit lite bättre senaste året på att överlåta, tack vare älskling som helt sonika tagit över en hel del grejer utan att ge mig en chans. Det behövdes då jag ogärna BER om hjälp :)

*hämtar en kopp kaffe till för att klarna hjärnan*

6. Har ett fruktansvärt finnhumör som dock petats ner under åren. Det dyker upp ibland när jag är för trött för att behärska mig eller när det uppstår orättvisor som jag inte kan bortse ifrån. Tarja för fan! Skärp dig!


7. Pratar gärna med våra obetalande inneboende som för det mesta inte syns till. Tittar mig då dock över axeln för att ingen ska höra mig :) Den dag som jag får svar kommer jag att bli vithårig och tystna, tror jag.. eller så ställer vi till med fest för dem ;)




Sen vidare till 7 nya bloggare (dock utan länkar) Dessa hittar ni bland länkarna på vänster sida på min bloggs startsida.

1.Emilia
2.Garderobsgrubbel & Byråbekymmer
3.Caiza
4.Maria
5.M i Z c A
6.Natanyaa
7.Väl mött i Gurudas värld...


Länkarna hamnade där!! Ouppss... full koll... eller inte..

Kommentarer
Postat av: Lilitha

Haha...verkligen kul att läsa. Jag gillar egentligen inte heller kedjebrev...men så tänkte jag...ok...för en gångs skull. Å det var ju riktigt trevligt. Roligt med bilderna mellan bekännelserna, och nu vet jag lite mera om dig. Kraaaaam Lilitha

2010-11-29 @ 10:54:08
URL: http://lilitha.blogg.se/
Postat av: M i z c a

Åh, vad roligt .. tack!

Tar tag i det så fort jag orkar =)

2010-11-30 @ 21:32:14
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0