Reptilhjärnan lever!

Äntligen måndag efter julfirande!

Vi har tagit det lugnt hela helgen, till skillnad från 14-årig huliganunge. Den händelsen bloggar jag dock inte om av respekt för henne.

Det som inte är lugnt är att jag är bra dassig! Jag VILL inte vara sjuk!
Älskling och jag har suttit i pannrummet bolmande och kaffedrickande. Naturligtvis hemfaller jag mig till filosofiska funderingar eftersom jag tydligen har feber vare sig jag vill eller inte.
Jag har konstaterat att reptilhjärnans funktion är den enda som är igång just för tillfället. Vilken annan orsak kan finnas till att man har så fruktansvärt svårt att lägga sig och bara vara sjuk!
Naturligtvis är det omöjligt i grottmanstänket att lägga sig och vara svag! Då kommer ju stooora rovdjur för att attackera en svag och vek jävel! Det gäller att stå på benen, gnälla omkring och vägra lägga sig!
Egentligen så har jag stor lust att lägga mig och självdö lite grann men jag orkar nog inte ens det....


Kommentarer
Postat av: malin

Hejsan, gillar du ett extra gott skratt om dagen ?

Kolla då in min blogg & få de där extra skrattet som livar upp dagen ! :)

2010-12-27 @ 12:16:21
URL: http://skrattfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0