Lista över hur man vet att man är hemsökt?

Nu, kära läsare....

På någon blogg, kommer inte ihåg vilken...
Lilitha! Var det kanske på din?
Letat men inte hittat tillbaka...

Någon hade en lista på hur man kan veta att man är hemsökt! Vem i hela fridens var det?
Hjälp mig nu att hitta den.
Det var så bra och jag tänkte fråga om jag får kopiera.... men sen...
Nu är då sen och nu hittar jag den inte... Dumma mig!


Orsaken är att jag fortfarande efter alla år vill ha vetenskapligt kontra paranormalt... Gärna i punktform..
Har jag sagt att jag gillar listor?? (alla mina kollegor nickar)

Och orsaken till orsaken är att det är kallt. När det är kallt fryser Mini och vill inte gå ut.
Bästa tröjan som jag stickat till honom fförsvann... puts väck... Och som jag har letat!!!
Och letat... och frågat både ungar och älskling.
Sen gjorde älskling en smärre make-over i hallen och städade undan lite skrot i hallen, lade på en superb matta. Naturligtvis frågade jag honom om han sett till tröjan!
Men... näää...
Jag har letat i korgarna med halsband, vantar, bajspåsar, div skrot... tömt dem och letat....

Sen nu ikväll när jag tar fram mina skor för att rasta hundar så ser jag!
I nedersta korgen ligger tröjan! Den med några halsband och en reflexsele... som jag har tömt och letat genom!
  • Tjejerna kan inte ha lagt den där... De vet inte hur man lägger saker på rätt plats ;)
  • För säkerhets skull frågar jag dessutom och ingen har sett den...
  • Älskling blir utfrågad på telefon igen men det är inte han heller..

DET är en av punkterna i listan!
En av punkterna förtäljer att typiskt för hemsökt är att grejer försvinner för att senare dyka upp på sin rätta plats..
Den här gången är vi helt säkra på att där har tröjan inte varit och ingen har lagt den där. Tröjan har varit borta...
Mån tro om spökena fryser ;)

Det här är lite mysigt tycker jag ... Det är kul att VETA att vi människor inte har varit skyldiga till slarv eller glömska, för en gångs skull.

Jag vill ha den där listan för att ordagrant läsa den punkten för att ställa den emot att VI inte har slarvat med tröjan!

ME LIKE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0