Gnällig morsa!!! Ska vi gnälla i kapp?

Nu är det tjurigt och klagomål skickat till SJ efter samråd med Kundtjänst. En eloge till de som jobba på Kundtjänst!! Det låter som om det finns personligt tyckande "mellan raderna" och personalen är nog inte alltid lojal i hjärtat.
Tack för det!!
Men som sagt, SJ som företag kan stoppa upp sina biljetter i h****n.





Jag delar gärna av mig av mina synpunkter till SJ!:

"Den 10/12 skulle tre 14-åriga ungdomar åka Kungsör-Arboga kl 22.13.
Tåg inställt, samtal t SJ och de blev ombedda att vänta på buss, annars ny kontakt.
Ingen buss, ny kontakt och Taxi lovades. Kl 23.45 ny kontakt och Taxi var best.
Lovades körn ända fram hem. Taxi vägrade köra djupfrysta tjejer och annan skjuts
fick ordnas till bostad.
Jag vill ha ers från SJ för utebliven resa.
Taxin kan jag enbart se som lite plåster på såren för tjejerna som frysit häcken av sig i Kungsör.
Jag vill också ha ers för 2 mobilsamtal till Kundtjänst med kötid och för ett fast-telefonisamtal
till Kundtjänst med åtminstone ½ t kötid.
Min tid är mer värd än en resa med SJ så fundera ni på det med, samt oro för flickor stående
att vänta ute på utebliven skjuts. Flickornas obehag ska värderas också!
Ers vill jag ha i kontanter då det kommer att ta lång tid att få tillbaka förtroendet för SJ!
Sen tycker jag SJ kan ställa in tågen vintertid och använda bussar som tar sig fram i svenskt klimat!"



Har DU drabbats på något sätt? Vill du dela med dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0