Förmiddagsdejt!!

Jaharå.. nu är det dags för varannanveckasdejten...
Jag ska dejta snabeldrake och golvmopp... sen ska jag underhålla mina lika samboar hemma, om jag hinner!
Tredje snabeldraken blir uppsläpad efter att jag varit borta. För inte tänker jag lämna den, med eller utan grind, för Nemi att sätta tänderna i!
Kanske tänker jag plocka upp lite ljusstakar. Jag undrar bara om det är någon vits. Jag misstänker skarpt att de går samma öde till mötes som dammsugare, mobil, fjärrkontroll... name it... Det positiva i kråksången är dock att det finns lite för kategorin "Huligan-Fias framfart" att blogga om...

Nej för fan... iväg med mig och uträtta lite vettigt!

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0