"Wiiii! Världens största kattoa!!"

Det blev reaktionen från katten Xanadu då Nemi lyckats fixa till kattströ över halva köket. Tack och lov att vi använder papperpellets i stället för sand!
Katten skrapade glatt i största samlingen papperpellets och satte ner röva' och pinkade. I det läget kan man ju inte skälla på KF utan bara gilla läget och fortsätta sopa och torka...




Liten Nemi skäms över sitt tilltag...




Jag var borta under förmiddagen och barnen sov. Sen ringde en av tjejerna, trött i rösten: "Mamma, jag tror att du behöver komma hem!"
När jag hör vad som hänt ber jag dotra dra fram dammsugaren, jag trodde i den stunden att Nemi fixat lite mellanmål ur kattlådan och att det åkt ur lite strö.
"Mamma, det GÅR inte att dammsuga upp!"
Huuu.... då förstod jag att hela påsen mött sitt öde.

Det ska väl tilläggas att en eller två plastkassar ryker nästan varje gång Nemi är själv några timmar. MEn även liten blir stor så småningom... Eller hur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0