Nää... Jag äter inte på soffan...

Avslöjad!

Maria: -Nemi!
Nemi reser upp huvudet, tittar på mig, skiter i Maria och minns tillrättavisningen för en kvart sen...
"Näää... Jag äter inte på soffan.... nu..."




Bilden avslöjar dock bara det uppätna armstödet. Hur sitsen ser ut förtäljer inte bilden...
Är det någon som har en soffa till övers? En hörnsoffa.. eller 3-sits + 2-sits... bara en 2-sits duger också bra...
Vi är lite trötta på att plocka skumgummistycken från golvet då Nemi har varit i farten.
Det ska ju tilläggas till Nemis försvar att det var vissa blessyrer på soffan innan hon satte tänderna i den för första gången. Men jag tar nog inga risker och inhandlar en ny, dyr soffa... önskar mig en begagnad, gärna gratis medans vi har hund i sina värsta huligantider...

Kommentarer
Postat av: Lina

fin blogg! hur har du gjort för att lägga upp annonser under där det står om dig?

2010-12-05 @ 13:15:09
URL: http://chewychewy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0