När det blir som det blir för det var som det var!

Ibland undrar jag varför jag överhuvudtaget HAR en blogg!?
Just nu hinner det flyta mycket vatten under broarna innan jag finner en lust att fylla på här.
Egentligen kanske jag har en vilja att skriva men det mesta passar inte att uttrycka i det skrivna, konstigt nog... när det gäller mig.
 
Jag har blivit mormor!
En dotter har bildat sin egna familj!
De andra två bor här båda två!
Nu pratar jag om "de små" förstås... det är ju de som är på väg... typ...
De alla gör en positiv känsla i livet!
Likaså mina andra kära som jag värderar lika högt!
 
Annars är det mer eller mindre ett förfall men det är ju inget nytt. När det lyckas gå på rakt spår är när min mening med dagens utgång är just... förfall.
Om det låter negativt så slå det ur tanken!
För det ÄR det inte... huvudsaken är att något blir som det borde och det blir det.

Och exakt vad är det jag nu har sagt... Jo, det finns det som är för mig högt värderat! 
Det andra blir som det blir!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0